Mar 19, 2011

prAktikAL d nme ae??!!!

assalamualaikum sume..kOwg tg wtpe 2...??arini ase nk tlis blog la puLok...di sebbkan line tenet skwg oke..plek gak aku...sblom ni xle bkak yOutube kot..tetbe 3 ari lps le bkak...ajaib kan..haha...aku ase diOwg terlepas pndg r mse 2..2 psl le bkak yOutube...oke...anyway...2 xde kne mengena ngn pOst aku arini...sbenOr nya skwg ni..bg pljar2 semester akhir di UUm tgh dilema psl prkatikal..nape aku ckp cam2..sbb nye sOk..20/3/2011 merupakan ari tOk kami(seniOr2) akn thu tmpt tOk ktOwg wat praktikal...dengo pOn mcm xde pape..tp wat pngthuan sume nk dpt tmpt utk wat praktikal amatlah sengit..mse isi bOrg tOk plih tmpt praktikal..aku amek kt kedah je...mak aku xkasi amek jaOh2...sbbny kOs tOk uma sewa..brg2 kt uma...cgt la mhl...sO aku amek kt kedah aje la....tp kwn2 aku bisg...diOwg suwO amek jaOh dri uma..ape brg amek dkt2 ngn uma..xberdikari lgsg..hehehe...ye..mmg la..tp wet..kOwg nk bg ke..kalo praktikal bg elaun xpe gak..ler aku sara idOp kt sne(ele yela 2)..hahaha...sO skwg nie tgh tggu tOk sOk..ktne la aku dpt ekk...riso r lak...ade lak kwn2 aku yg dh dpt thu tmpt praktikal...bes kan..huhu....jeles lak..huhu..rezeki msg2 kan..insyallah ade tmpt yg sesuai ngn aku...amin..sO bg spe2 yg dh thu tmpt kOwg nk praktikal aku ucapkan tahniah..bg yg xdpt thu lg mcm aku ni...relax la..insyallah ade yg sesuai ngn kte 6t...insyallah...








cmat bekerje sume...!!



p/s: kpd dak2 uum jgn lpe bkak pOrtal msg2 sOk...

No comments:



SeLaMat Datang! Kamsahamida.. ♥