Feb 6, 2011

...jiwang jiwung...

asslamualaikum sume...uolls watpe malam milim cm ni...minum kt kdai kopi ke??huhu..yg pompuan kompem neOk tb xpon dh titO an...haha...aku kalo mlm2 cm gini tmbh2 ble kt uma+cUti nie mmg burg antOo r...le kte keje part time jd gUard kt uma aku nie tnpa gaji ...haha...ape aku wat ekk??
okE...bg manusia a.k.a. owg bse mcm aku ni..mlm2 cmni aku aku cube mengisi mse 24-7 aku ngn mengOn9 an diri...neOk tb...mkn...minUm..jln2 sktar alo star(kdg2 je berpakage an mak + ayh aku la)..hehe...sO skwg ni aku dh dpt 1 kad kuning drp mak aku..means dat aku xle titO lbey dri kul 11 mlm wktu mlysia...ni pOn aku dh kne bisg sbb xtitO lg...ehehe...degil tol...ank spe la nie..eish2...

oke kwn2..sblom aku titO..aku nk ckp sket yg sOk INSYALLAH aku akn brkt dri alo star(slps subuh) ke SP..asl awl sgt??  sbb..aku terpkse ikOt mak aku tOk anto akak kecygn aku alek KL..nk xnk kne itOt jgak las..sbb aku kne tmnkan mak aku...mne x nye jaOh an...adek aku lak dh alek perak...sO tgl aku aje..ngn ngtOk2 nye aku g sne(tito dlm kete r jwbnye...huhu)....oke sblom aku tito ni aku tUnjUk gaya2 titO yg mgkin kOwg le prAktik an di uma or di hOstel or mgkin d uma sewa kOwg sniri...cmat mencuba...~





gaya duduk n tutup sblah mte jew..


kalo xde pianO..keybOy lappy pOn xpe...



ni yg pling susa...kOwg kne kuasai no 1 n 2 dolo bwu
le wat gaya ni...ni nme die kepala ku d ats almari
uma ku...

lps dh blja gaya2 titO ni kOwg mule la nyanyi lgu kt bwh ni(ngn penOh felin ae..cmat mlm!!




Pernah ada rasa cinta
Antara kita kini tinggal kenangan
Inginku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku

Jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh kekasih

p/s : titO awl oke..rehatkan bdn secukOpnye!!



5 comments:

Mikael said...

mesti letak ke lirik jiwang tu kak oii... kah kah kah

frogprincesz said...

wei...ak da kuasai sme...hahahaha.... =P

♥cemOt kEchikz ♥ said...

mikael:mst2...aku ske lgu 2...haha~

dila:ko xckp pon aku thu la..hahaha..oOps!

Cik Biyan Melalut said...

mencarut apa tah..
hahahahaaa...
weh t tngkap gmbo ang tdow lak..k nengok!:p

♥cemOt kEchikz ♥ said...

cek nab: haha...xde mknenye aku nk bg...bOo!



SeLaMat Datang! Kamsahamida.. ♥