Nov 27, 2010

kErAnA ciNtA - mEdicinE

          Bukan ku bermain cinta
Dan bukan ku berpura
Akhirnya kita terpisah jua
Suratan yang melanda

     Bulan bintang matahari
Dan api cinta ini
      Tetap bersinar dan bercahayai
           Panas cinta membara


Cintaku kepadamu semanis madu
Bersinar dihatiku adalah rindu
Andai terciptalah istana di bibirmu
Mengapa musnah roboh dihatiku

         Kerana cinta aku tersiksa
       Kerana cinta merana
        Kerana cinta aku terpedaya
       Kini dikau tiada...

tibe2 nk pOst lgu ni...bes kn...huhu...ni sbb aku dengo kt sinar r ni..hehe...tp aku bkn jiwang wei...juz lyn lgu2 retro je...bes kot...drp lgu2 skwg ni...kejap je bes..pas lme2 bOsan jgk...tp lgu2 retro ni dengO byk2 pon xbOsan..siyes ckp..xthu r kOwg canE kn..ni pndpt aku jew..^__^..6t aku mcOk kn lgu Omputih yg aku skE lak...tjOk die strt ngn L_ _ _  _ _ r _..hehehe...teke2.... =)...

No comments:



SeLaMat Datang! Kamsahamida.. ♥