Nov 8, 2010

awk..sy masEh d cni...

awak~ saya masih disini tau... masih setia mnunggu awak... saya x pnah pun lupa kat awak
skng ni saya da f.4 awak tau? saya tggu cinta awak dah dekat 3 tahun awak tau? spnjng tmpoh tu... mcm2 dugaan yg saya terima.... da awek lain mntak la... ada itu la ini la... n mcm2 la... but saya tolak semua tu... krana apa? krana saya sayang sangat2 kat awak... knapa awak x pnah nampak?
awak~ saya x boleh lupa muka awak walau sedetik pun... entah la... bila otak saya nk lupakn awak... hati saya x bg...(kata otak : lepaskn dy... hati mnjwab : x boleh krana dy sebahagian dri hidup mnusia ni... lepaskn = mati)
awak tau x yg saya sntiasa ingat tarikh birthday awak? saya x pnah lupa even time tu saya tgh sakit perut...
tapi awak... penah x awak ingat my birthday? x pe la bukan penting pun kpada awak..
but knapa awak x pnah nmpak? ouh siapa lah saya?
awak~ saya da cuba macam2 cara dan kaedah dah untuk cuba lupakan awak... tapi x jalan juga... x ke pelik kn awak?saya da cuba hantuk2 kepala kat meja poun ttap ingat awak juga... saya syg kt awak ... sgt2 sayang tau tak... andai cinta itu ialah penyewa... maka hati ini ialah rumah sewanya...
but knapa awak x pnah nmpak?ouh lupa awak mna da sewa mna2 rumah coz awak x keja lagi...
awak~ baru2 ni saya dengar awak da jumpa kekasih... saya gembira sangat2 awak tau? mugkin saya la org yg paling bodoh dalam dunia ni... but knapa harus saya pedulikan semua tu? saya cuma mahu awak gembira saja.. walaupun ia mnghancurkn hati saya mmbuatkn saya rasa kosong sangat2 jiwa ini......tapi saya relakan juga ... lntak la hati kosong ke ape ke... slagi awak hidup saya akan cuba menggmbirakan awak...
knapa awak x penah nmpak? ouh saya hnya kawan yg trying mnggmbirakan kawannya
awak~ saya knal kekasih awak.... baik orgnya... alim... taat ibu bapa.... pndai dlm semua bidang... but saya? apa yg saya tau? saya kenal sangat dengan kekasih awak tu... malah dy tu bg saya umpama abang dah...saya rase bahagia sangat2 bila tgk dua orang yg saya sayang bercinta.... walaupun hakikatnya saya x boleh mnghadapinya.. ttapi saya gagahkn juga..saya bahagia mlhat org yg saya sayang bahagia....
awak~ saya sakit awak tau? sakit sgt2 .... saya da buat mcm2 ttpi sakitnya x hilang2 juga....kalau la awak tau... awak la satu2nya ubat yg boleh merawat saya... panadol pon kalah tau .....hurm.. hati saya menangis awak tau? jiwa saya macam awan yg kelam nk tumpahkn hujan dah...saya sedih sgt awak tau?biarlah saya mngis sorang2 ... saya x rela awak menangis kerana saya... saya nk awak snyum je slama-lamanya....
awak~ bnyak org yg mntak bercinta dengan saya.. malah ada yg try buat macam2 kt saya supaya saya suka kt dy.. but saya tolak mentah2.. knapa? krana bg saya x de sesapa pun yg boleh gntikn tempat awak dalam hati saya... awak tau? awak special bg saya dan knangan kita bersama akn terus wujud dalam dri saya.....
awak~ saya tgk awak skrang ni da bnyak berubah... awak makin gembira bla bersama dy.... saya pun tumpang gembira awak..... awak tau saya selalu melihat awak?saya suka dengan sikap awak... saya suka suara awak .. saya suka mata awak... pendek kata saya suka segala-galanya pasal awak... ada org kata saya ni bngap... lantak la saya lagi kenal sayang saya....
awak~ saya nk awak terus bahagia dengan dy ok? saya nk awak berjnji dgn saya ... saya nk awak sentiasa snyum... jgn sedih ye awak.... jgn tumpah kn air mata awak walau setitik pun... bg saya... kalau awak gmbira dan syum slalu.. ia dah cukup mnggmbirakan saya....
saya masih disini dan akan terus mnunggu awak...
my last word : now and forever... i'll be loving u... till the end of my time....

No comments:



SeLaMat Datang! Kamsahamida.. ♥