Oct 12, 2010

di saat aku mencintaimu...-dadali-

di saat aku mencintaimu...-dadali-

gmbo ni de kne mngene x haa??hehe...
cm cumel je kn..heee..
 
mengapa kau pergi...
mengapa kau pergi...
disaat aku mulai mencintaimu...

berharap kau jadi kekasih hatiku...
malah kau pergi jauh dri hidup ku....
menyendiri lagi....
menyendiri lagi...
disaat kau tinggal kan diriku pergi..                                                                 
tak pernah ada yang menghiasi diriku...
disaat aku terbangun dari tidurku... 
aku ingin kan dirimu...
datang dan temui aku...
kan ku katakan padamu....
aku sangat mencinta....                                                       




...kwn2 aku kte lgu ni sesuai tok aku...eake??!!...hoho~...eala kot..diowg ckp aku ni lmbt tgkp la...uhuhu..kalo korg paam lgu mst kowg thu ape yg aku mksudkn....btw kalo dh suke kt sesowg lbey bek tros trg..ea x..jgn jd cm aku....dh la lmbt bLur lak 2..tros kn perjuangan korg....hehehhe....okeh...bubye..salam syg dri pendekar fara..(impian aku ni)hahaha...



p/s :lirik xabeh...hehe...t kowg search sniri la ekk...^__^

No comments:



SeLaMat Datang! Kamsahamida.. ♥